קונים רכבים לפירוק

מחפש מה לעשות עם רכב מושבת? או אחרי תאונה? שירותי גרר בן קונה רכבים לפירוק, לא משנה באיזה מצב הרכב אנו ניתן מחיר הוגן, כנסו לאתר האינטרנט של גרר בן לפרטים נוספים.

זוכר את היום שהוצאת רישיון נהיגה ואבא קנה לך את הרכב הראשון, מכונית ישנה שבדרך כלל בקיץ מתחממת, המזגן לא משהו, רק הרדיו עובד, מכונית כזו שעליה ניתן לעשות את כל הניסיונות האפשריים שנהג חדש עושה, ומה שבטוח שאבא לא יכעס עם "נשפץ" קצת את הרכב.

מחפש מה לעשות עם רכב מושבת? או אחרי תאונה? שירותי גרר בן קונה רכבים לפירוק, לא משנה באיזה מצב הרכב אנו ניתן מחיר הוגן, כנסו לאתר האינטרנט של גרר בן לפרטים נוספים.

הרכב הראשון שלנו זאת האהבה הראשונה שלנו, למרות שהרכב נחשב כגרוטאה יש דפיקות בכל צד, הצבע ירד, אולי חסר איזה כפתור פה ושם אבל לנו זה לא משנה כי הרכב הראשון שלנו והוא נשאר חקוק בלב.

היום הזה שהרכב שבק חיים זהו יום עצוב ומלא רגשות, עכשיו נשארים רק הזיכרונות של הנסיעות לים עם החבר'ה, היציאות למועדונים, הנסיעה לטבריה ואפילו פעם אחת לאילת.

המשפחה והחברים אומרים שזה הזמן להתחדש ברכב עם שנתון גבוה יותר, רכב יותר מאובזר.

אבל מה עושים עם הרכב הישן? מי יקנה רכב שלא נוסע ומלא דפיקות? אנו מנסים למצוא קונה, חושבים על גריטה אבל יש חוקים שמקשים בנושא הגריטה, לסוף כלי הרכב נשאר בחנייה של הבית לתקופה ארוכה.

לא פעם ולא פעמיים קרה לנו שהגענו ללקוחות כדי לקנות את הרכבים לפירוק ואחרי שסגרנו מחיר ובוצע התשלום הגיע הזמן לגרור את הרכב הלקוח עוצר אותנו ומבקש "להיפרד" מהרכב.

הבנו שללקוח יש ערך הסנטימנטלי לכלי רכב לכן לא האצנו בו נתנו לו כמה דקות להיפרד לשלום.

חשוב לדעת שככול שהרכב המושבת עומד בחוץ הוא חשוף לתהליכי בלאי מואצים, כלומר למרות שהרכב לא מניע הבלאי עצמו הם לרכיבים שכן תקינים כמו: צמיגים, מתגים, מצבר או כל חלק אחר, האבק שמצטבר והקורוזיה אוכלים אותם את הרכיבים התקינים, כך שגם אם נצליח למכור לבד את הרכב נצטרך להוריד במחיר עקב הבלאי, לכן אנו מציעים במקום להשקיע ימים ולילות בחיפוש אחר קונה או להשקיע כסף מיותר בגרירת הרכב למגרש מכוניות התקשרו אלינו.

חברת גרר בן קונים רכבים לפירוק, אם ברשותכם רכב מושבת ,אחרי תאונה או סתם רכב ישן אנו נקנה אותו מכם תמורת תשלום הוגן (בהתאם לגילו ומצבו של הרכב). כנסו לאתר האינטרנט של גרר בן לפרטים נוספים.

מאמרים בנושא:

התקנת מערכות מולטימדיה לרכב

עכשיו ניתן להתאים למרבית סוגי הרכב מולטימדיה אנדרואיד לרכב החלפה ושדרוג מערכות מולטימדיה לרכב למערכות פתוחות לאפליקציות אינטרנט לבחירה. התקנת מערכות מולטימדיה לרכב תואם מקור,

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר