הובלות – איך נקבל הערכת מחיר אמינה להובלה

לאחר שנים ארוכות של ניסיון בהובלות מסוגים שונים, מצאנו לנכון לחלוק איתכם, בעלי הבתים, מספר טיפים ועצות שיעזרו לכם בקבלת הצעת מחיר מדויקת ונכונה מחברת ההובלות שאת שירותיה אתם עומדים לשכור. לאחר שתצמצמו את רשימת חברות ההובלה אותם אתם שוקלים, התקשרו לקביעת פגישות הערכת המחיר.

השתדלו לקבוע עם כולם באותו היום, במרווחים של כשעתיים.

גיבוש הצעת מחיר להובלה יארך בדרך כלל כשעה. מעבר דירה בהובלה היא אירוע משמעותי לכל משפחה, כך ששריון זמן לטובת הפגישות להצעות המחיר אינו בזבוז זמן. ביצוע כל הפגישות באותו היום יבטיח כי כל המידע והתנאים אותם תלבנו עם המובילים השונים יישאר טרי במוחכם. השתמשו בזמן שבין הפגישות לכתיבת רשימת הערות.

אם באפשרותכם, צרפו את בן/ בת הזוג לפגישות

בדרך כלל, לכל אחד מבני הזוג תהיה דעה שונה אפילו לגבי מה צריך להעביר. מניסיון, אם יעבור המוביל בזמן הפגישה על כל החפצים אותם יש צורך להוביל, פעם בלוית הבעל ופעם בלוית האישה, ברוב המקרים יהיו בידיו לבסוף שתי רשימות שונות. ושוב מניסיון, כשעוברים ומונים את החפצים להובלה עם שני בני הזוג, אם אחד מהם ציין חפץ או רהיט כצריך לעבור, יש להוסיפו לרשימת החפצים להובלה.

היו ברורים ועקביים בזמן ספירת החפצים להובלה

יש לכלול חפצים בעלית הגג, במרתף ובמחסן או כל חפץ שלא נוכח אך יהיה שם ביום ההובלה. פעמים רבות נחשוב כי אין צורך להוביל דבר כלשהו מהמרתף, אך כשנבקר בו בזמן הפגישה נגלה כי למעשה ישנם שם חפצים, ששכחנו, ואותם כן נרצה להוביל. "אה כן, הפריזר הזה וגם שולחן העבודה הזה צריכים לעבור".

יש לזכור כי מובילים רבים נוהגים להכין רשימה נוספת של חפצים ורהיטים, על בסיס חדר, שאינם כלולים בהובלה.

השתדלו שלא להשתמש במילים כמו "הולך" כאשר אתם מצביעים על החפצים שצריכים להיות כלולים בהובלה. משמעות המילה הולך יכולה גם להיות שהחפץ ייזרק או יועבר למשהו אחר ולא בהכרח ייכלל בהובלה. ידוע כי מאוד מקובל להשתמש במילה דו משמעותית זו בזמן הסיור להצעת המחיר. השתדלו להשתמש במילים כמו "כלול" או "לא כלול", או פשוט "כן" ו"לא".

בנוסף, כדאי לקבל מכל מוביל את רשימת החפצים להובלה שהכין ולבדוק שוב אם היא מדויקת.

שאלו את כל השאלות האפשריות.

זכרו כי הצעת המחיר שתקבלו אינה תולדה של שיחת חולין חברית, זוהי תוצאה סופית של ראיון דו כיווני שערכתם עם חברת ההובלה האחראית על הובלתם של כל חפצכם ורכושכם עליו עמלתם במשך שנים. בעוד שרוב הצעות המחיר אותן תקבלו ממובילים מקצועיים ואמינים יהיו לרוב זהות או קרובות, יהיו אילו הדברים הקטנים, אותם זיהיתם במהלך התשאול, שיכריעו עם איזה מהם תבצעו את ההובלה.

דונו בעניין תאריך ההובלה

לרוב, מחיר ההובלה ותאריך ההובלה יקבעו יחדיו. אם אתם מעוניינים במחיר הטוב ביותר, גלו גמישות בעניין התאריך. לעומת זאת, אם ברצונכם לקבל התחייבות לתאריך מסוים לצורך הובלה קטנה, גלו גם כאן גמישות והסכימו לשלם מעט יותר עבור שירות מהיר זה.

בקשו הצעה גם לשירותי אריזה

גם אם אתם מתכננים לארוז לבדכם, תוכלו לקבל מכל מוביל לפחות את מספרם ומידותיהם של קרטוני האריזה להובלה. בנוסף יתכן ותקבלו הצעה נוחה לשירותי האריזה ותחליטו לקבל אותה. או לחליפין תקבלו הצעה שתראה לכם גבוהה וכך תדעו כמה תחסכו באריזה עצמית. טיפ: אם תחליטו לקבל את שירות האריזה מהמוביל, היפטרו בזמנכם הפנוי מכל אותם דברים וחפצים אותם לא תרצו בביתכם החדש,. פחות משקל יהיה שקול לעלות הובלה פחותה.

יתכן כי מובילים אחרים יוכלו להוסיף עצות וטיפים נוספים, אך אנו מעוניינים לפרסם מאמר זה כחלק ממאמצנו לעזור ולסייע ללקוחותנו לנקוט את הצעדים הנכונים כדי להבטיח לעצמם הצעת מחיר נכונה

מאמרים בנושא:

מאמרים

מינוף והובלה

בנימין הובלות ומנופים מספקים שירותי הובלות מנוף במגוון תחומים אנחנו מתמחים בשירותי העתקת מפעלים, מנוף סל, שינוע מבנים ניידים, הנפהשל חומרי מחצבה וחומרי גינון, הובלת

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר