כל מה שרצית לדעת על משאית מנוף ומנוף סל

בנימין מנופים והובלות מציעים שירות של משאית מנוף עד 100 טון, ושירות מנוף סל עד 45 טון

אם אתה צריך את אחד מהשירותים הללו התקשר אלינו בטלפון 050-543-3050 ונשמח לעזור, אנו משתדלים לתת מחיר הוגן ( זול ככל שניתן ) שירות איכותי וזמינות גבוה.

מנופים נועדו להרמה של חפצים או להורדה של חפצים ממקומות ולמקומות שאין לנו אפשרות להגיע אליהם בדרך אחרת או שהציוד אותו צריך להעלות או להוריד הוא כבד מידי ולא יכול להתנייד על ידי אדם.

השימוש במנופים על סוגיהם השונים נמצא בעיקר בעולם הבנייה והתעשייה אך גם אנו האנשים הפשוטים יכולים להזדקק להם מפעם לפעם.

עסקים ומאמרים בנושא:

משאית מנוף

משאית מנוף מיועדת בעיקר בשביל להעביר חפצים כבדים שהאדם הרגיל לא יוכל לעשות את זה בגלל המגבלה הפיזית או בגלל מגבלת גישה.

כך לדוגמא כאשר קבלן בונה בניין הדרך היחידה לעלות את הציוד מעבר להרים את הציוד ע"י בני אדם ( שזה ייקח שעות ואולי אפילו ימים ) זה על ידי מנוף, או כאשר אנו רוצים להניף מכולה הדרך היחידה ככל הנראה שנוכל להעביר אותה היא על ידי משאית מנוף שתגיע למכולה.

בתעשייה משתמשים במשאית הזו בשביל להרים ולהוריד ציוד כבד כמו צינורות, משטחים עם לבנים, עמודים כבדים וכדומה כל מה שהוא כבד ואינו יכול להתבצע על ידי בני האדם.

מנוף סל

מנוף סל הוא בעל שימושים רבים והוא אינו מיועד להרמת והורדת ציוד כבד אלא בשביל להרים אדם ולתת לו גישה למקומות גבוהים.

כך לדוגמא אם צריך לגזום ענפים גבוהים של עץ ואין דרך להגיע אליהם, מנוף סל יכול לתת את הפתרון לכך.

עוד דוגמא היא הגעה לכבלי חשמל גבוהים כמו גם כבלי תקשורת שמונחים על עמודי חשמל, ללא המנופים הללו הסיכון של מי שעובד עליהם היה גדול במידה והוא היה צריך לטפס על העמוד.

תחום נוסף שנעשה בו שימוש במנופים הללו הוא תחום השילוט ובלעדיהם כל העבודה הייתה מסובכת הרבה יותר.

אז והיום

פעם, עבודה בגובה הייתה מסוכנת הרבה יותר ממה שהיא היום ובשביל להגיע למקומות מסוימים האופציה היחידה הייתה לטפס ולהסתכן מה שהיום השתנה לגמרי.

בעזרת המנופים הללו ישנה גישה כמעט לכל מקום מה שהופך אותנו בני האדם לכמעט בלתי מוגבלים בכל הקשור לגבהים ומה שפותח בפנינו אפשרויות רבות הן בתחום הבנייה והתעשייה, הן בתחום המגורים, והן בתחום שינוע הציוד.

בנימין מנופים והובלות מציעים שירות של משאית מנוף עד 100 טון, ושירות מנוף סל עד 45 טון, אם אתה צריך את אחד מהשירותים הללו התקשר אלינו בטלפון 050-543-3050 ונשמח לעזור, אנו משתדלים לתת מחיר הוגן ( זול ככל שניתן ) שירות איכותי וזמינות גבוה.

מאמרים בנושא:

מאמרים

גרר בתל אביב

תל אביב – עיר ללא הפסקה , כל בעל רכב מכיר את התחושה של נסיעה בכבישי תל אביב הצפופים והפקוקים בוא נודה שלא נעים להיתקע

לחצו כאן לקריאה »
קצין בטיחות בתעבורה
מאמרים

קצין בטיחות בתעבורה

תהליכי התפתחות מואצים וקצין בטיחות בתעבורה בישראל של ימינו לצד תהליכי ההתפתחות המואצים בכל תחומי החיים, הלכו והתרחבו צורכי שינוע סחורות, בעלי חיים ואנשים בין

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר