שירותי קצין בטיחות בתעבורה

שירותים מתקדמים עבור ציי רכב

לופו ניהול ציי רכב בע"מ מתמחה בהשמת קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ, החברה מונה עשרות קציני בטיחות אשר פרוסים בכל הארץ ומספקים שירותי קצין בטיחות בתעבורה לחברות ולמפעלים מהגדולים במשק הישראלי.

חוק התעבורה וקצין בטיחות בתעבורה

על פי הדין, בעל חברה העונה לקריטריונים אשר מופיעים בחלק י` של תקנות התעבורה (תשמ"א – תקנות 587 ד`- 579 ), מחוייב להעסיק קצין בטיחות בתעבורה אשר בתוקף החוק, התקנות והנהלים מתפקידו לוודא בטיחות מירבית של משק הרכב בחברה.

אחריות כבדה ביותר ושליחות חשובה מוטלת על מנכ"ל החברה והנהלתה במילוי כל ההוראות, הנהלים והתקנות הבאים לגרום למניעת תאונות ולהגברת הבטיחות בדרכים וכל זאת באמצעות קצין הבטיחות בתעבורה אשר הוסמך מטעם הרשות לעסוק בנושאים אלה בקרב המוסדות, המפעלים, החברות והמשרדים למתן שרותי בטיחות בארץ, כל מי שעונה על הקריטריונים הללו מחוייב להעסיק קצין בטיחות בתעבורה אשר בתוקף החוק, התקנות והנהלים מתפקידו לוודא בטיחות מירבית של משק הרכב בחברה.

החוק בא לדאוג שכל הרכבים בחברה יהיו כשירים לנהיגה וכל הנהגים בחברה יהיו מודעים להנחיות ולדגשים של משרד התחבורה.

יחד עם זאת שירותי קצין בטיחות בתעבורה יתרמו לעסק שלך הרבה יותר, חברת קציני בטיחות איכותית ומקצועית תדע לנהל את צי הרכב שלך ככה שאתה תהנה מיעול של צי הרכב, הן מההבט של תשלום עבור השכרת הרכבים, תשלום דלק, תשלומי ביטוח ועוד ככל שנידרש.

שירותי קצין בטיחות בתעבורה

שירותי קצין בטיחות בתעבורה

אם גם אתם מעוניינים בשירותי קצין בטיחות בתעבורה מחברה בעלת ניסיון רב, חברה שתוכל לייעץ לכם ולספק לכם פתרון גמישים ומחוץ לקופסה ככה שאתם תהנו מייעול צי הרכב שלכם פנו אלינו ונשמח לעזור, לופו ניהול ציי רכב מספקים קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ.

לופו ניהול ציי רכב בע"מ מעבר להיותה חברה המתמחה בהצבת קציני בטיחות בתעבורה לופו גם תוכל לייעץ ולנהל את צי הרכבים שלך, אנו מספקים שירות של הפקת דוחות על ציי רכב, ושירות מיוחד של ליווי קצין בטיחות.

לעיתים ישנם בחברות שונות קציני רכב ( לא קציני בטיחות ) או קציני בטיחות אשר ממונים על צי הרכב מטעם החברה, לופו ניהול ציי רכב מספק שירות של ניהול ופיקוח על אותם אנשים, הרי אתה כבעל חברה לא יודע איזה שירות הם לא מספקים לך, אתה יודע רק מה הם כן מספקים לך, אנו נדאג לפקח ולבדוק ולתת את חוות הדעת שלנו, לעיתים קצין בטיחות בממונה אף הוא לא יודע, לדוגמא תוכנה לניהול ציי רכב מומלצת, אפליקצית שירות מתאימה ועוד.

לפרטים נוספים או לשאלות נוספות או לקביעת פגישה תוכלו לפנות אלינו ונשתדל לעזור ולייעץ ככל שניתן, למידע נוסף אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולצפות במידע נוסף

מאמרים בנושא:

קצין בטיחות בתעבורה
מאמרים

קצין בטיחות בתעבורה

תהליכי התפתחות מואצים וקצין בטיחות בתעבורה בישראל של ימינו לצד תהליכי ההתפתחות המואצים בכל תחומי החיים, הלכו והתרחבו צורכי שינוע סחורות, בעלי חיים ואנשים בין

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר