הובלה בקירור

הובלה בקירור

שירותי הובלת מוצרים בקירור מאפשר לבעלי עסקים רבים וגם לאנשים פרטיים לשנע מוצרי מזון ברמת הטמפרטורה המתאימה לסוג המזון, בין אם מדובר על קירור המזון או הקפאתו.

לא כל בעל משאית קירור רשאי לשנע מזון בקירור, לפני בחירת המוביל יש לוודא כי הוא בעל רישיון מתאים להובלת מזון בקירור. משרד הבריאות בשיתוף עם משרד החקלאות קבעו טווחי טמפרטורה להובלה ושינוע מוצרי מזון שונים עליהם חובה לשמור. חל איסור גורף להוביל ולשנע מזון בטמפרטורות אחרות ממה שנקבע בשל העובדה הבדוקה שהדבר יגרור את האצת ריקבונו וקלקולו של המזון לדרגה כזו שיהפוך בשל כך לבלתי ראוי למאכל.

כדי למנוע תקלות בנושא הטמפרטורה הרצויה לכל סוג מזון, נקבע עוד כי על משאיות ההובלה בקירור להצטייד במערכת כפולה של טרמומטרים, אחד רגיל שישמש את מערכת בקרת האקלים שבמשאית והשני לחיווי עצמאי לקריאה ע"י הנהג ו/או האחראי על המשלוח הן בנקודת המוצא של הקרגו והן בנקודת היעד למשלוח.

רוב המשתמשים בשירותי ההובלה בקירור הם רשתות המזון, בתי חרושת למזון, חברות מזון וחברות קייטרינג. יצואנים המעוניינים לשווק מוצרי מזון בחו"ל גם כן יעשו שימוש בשירותי הובלה בקירור. קהלי יעד אילו ישכרו את שירותם של גורמים מקצועיים בענף ההובלה והשינוע כדי להבטיח כי ההובלה מתבצעת בהתאם לרגולציות שפורסמו ע"י משרדי הבריאות והחקלאות.

לשמירה ועבודה במסגרת רגולציות אילו חשיבות עליונה לבריאות הציבור, מוצרי מזון הם סחורות שבסופו של יום מגיעות לפיהם של הלקוחות הסופיים כך שאין בעניין זה מקום לטעויות. מכאן גם ניתן להבין את החשיבות של העסקת מובילים בקירור מחברות אמינות ומאושרות כחוק.

הובלה בקירור הוא שרות מיוחד המצריך ציוד מיוחד. אם נזקקתם לשירות מסוג זה, על תתייחסו לעניין בקלות ראש. בדקו לעומק את חברות ההובלה אותן שאת שירותם אתם שוקלים לשכור, ובחרו את אילו המקיימות בדקדקנות את ההוראות והרגולציות שפורסמו ע"י משרד הבריאות. ללא ספק, אין מקום לפשרות בכל הקשור לבטיחות הציבור ואין פשרות בבחירת חברת להובלה בקירור.

מאמרים בנושא:

סוגי חיישנים ברכב
מאמרים

סוגי חיישנים ברכב

יש מגוון סוגי חיישנים ברכב שחלקם מנטרים את פעילות מערכות הרכב והמנוע וחלק אחר הם סוגי חיישני קרבה סוגי חיישנים ברכב ניתן למיין לפי התפקוד

לחצו כאן לקריאה »

הובלות קטנות

הובלות קטנות הובלות קטנות מתבצעות בד"כ בטנדרים פתוחים ומספקים שירות למי שרוצה להעביר מוצר בודד או 2 אך אין בידו את הרכב המתאים לכך או

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר