משאית מנוף – הדוגמא הטובה ביותר ל-Multitasking

משאיות מנוף – הפתרון האולטימטיבי לשילוב בין הובלה והנפה

משאיות מנוף של מנופי יוני חברה לשירותי מנוף מתקדמים, מפעילה צי מגוון של משאיות מנוף בעלות יכולות הנפה ונשיאה משתנות.

צי משאיות המנוף של מנופי יוני מופעל על ידי מפעילי משאית מנוף מוסמכים בעלי ניסיון רב. אנו מקפידים על כל דרישות התקינה המחמירות ביותר בנושא תחזוקת משאיות המנוף ורישוין.

משאיות המנוף מתאפיינות ביכולות לביצוע משימות מורכבות ביותר. למשאית מנוף בודדה המופעלת על ידי מפעיל מנוסה יכולת לבצע אין ספור פעולות רב ממדיות אשר בעבר היה נדרש תכנון והכנות מדוקדקות לביצוען שהיה כרוך במשאבי כוח אדם רבים ביותר.

משאית מנוף מסוגלת להגיע אל אתר ייצור כלונסאות הברזל ליסודות, שאורכן לעתים עולה על 20 מטר, להניף ולאסוף את הכלונסאות, להובילן לאתר היציקה ולהניפן לצורך השחלה לפיר היציקה שהוכן מבעוד מועד.

לכאורה הדבר נראה לנו פשוט ביותר אך הימים בהם במשימות כאלה היו מעורבים אין סוף עובדים ותהליכי ביניים שאפשרו לתהליך מורכב זה להתרחש, לא רחוקים.

עסקים ומאמרים בנושא:

יתרונות של משאיות מנוף

משאית מנוף, בשונה מרכבי עבודה אחרים ומכונות עבודה שונות מאפשרת לבצע מספר רב של משימות. שלא כמו משאיות מנוף ניתן לראות פיתוח של מכונות ורכבי עבודה ייעודיים המסוגלים לבצע משימה אחת בלבד.

הדוגמא הבולטת ביותר הנה כאשר אנו עדים לסלילתו של כביש חדש או לחידושו של כביש ישן. בסביבת העבודה נעים אין ספור כלי רכב ומכונות ייעודיות שאחת תפקידה לפזר, אחת תפקידה לישר, נוספת תהדק, נבחין במשאית ייעודית לפיזור מים להרטבה ועוד אחת ותסמן ועוד, ועוד.

משאיות מנוף מתקדמות מצוידות ביכולות מפתיעות לבצע פעולות רבות כאשר לצורך כל פעולה לעתים יש לבצע התאמה מינורית לדוגמא הסבה של משאית מנוף ולצידה בסל אדם ועל ידי כך, להופכה למשאית מנוף סל המשמשת למגוון רחב של תפקודים.

דוגמא נוספת הנה בתחום הקרוב למשאיות מנוף והוא תחום השינוע והובלת הסחורות. אנו פוגשים על הכביש משאיות, מכליות, אשר מיועדות לשינוע נוזלים (חלב, חומרי דישון,מוצרי גלם לתעשייה -אמוניה), משאיות להובלת תפזורת מוצקה (חול, חצץ, וכו') משאיות להובלת מכולות משאיות להובלת מלט, ועוד.

שילוב משימות ייעודיות על ידי משאית מנוף

משאיות מנוף מתקדמות מסוגלות לשלב ולבצע מגוון רב של משימות ובמידת הצורך יש ביכולתן להחליף את כלי הקיבול של המשאית או להוביל נוזלים, מוצקים ותפזורת בכלי קיבול ייעודיים המיועדים לשינוע.

בנוסף לשינוע משאית מנוף פועלת כמנוף לכל דבר ועניין הן באתר האיסוף והן באתר היעד.

במקרים מסוימים בשל הנוחות ומהירות התנועה והמעבר מאתר לאתר משתמשים במשאית מנוף לעבודות מנוף ללא אלמנט ההובלה. זאת בעיקר באתרי בנייה הממוקמים בתוך העיר.

להזמנת משאיות מנוף מכל הגדלים אתם מוזמנים ליצור קשר עם מנופי יוני. אנו נעמיד לרשותכם את משאית המנוף בדיוק בגודל המתאים למשימותיכם.

מאמרים בנושא:

מאמרים

גרר בתל אביב

תל אביב – עיר ללא הפסקה , כל בעל רכב מכיר את התחושה של נסיעה בכבישי תל אביב הצפופים והפקוקים בוא נודה שלא נעים להיתקע

לחצו כאן לקריאה »
קצין בטיחות בתעבורה
מאמרים

קצין בטיחות בתעבורה

תהליכי התפתחות מואצים וקצין בטיחות בתעבורה בישראל של ימינו לצד תהליכי ההתפתחות המואצים בכל תחומי החיים, הלכו והתרחבו צורכי שינוע סחורות, בעלי חיים ואנשים בין

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר