הובלות מנוף, הובלות עם מנוף בהתאם למטען

מנופי יוני – ביצוע הובלות מנוף  לכל סוגי המטענים

הובלות מנוףמנופי יוני הנה חברה מובילה להובלות מנוף המעניקה שירותים כוללים של הובלות עם מנוף לכל סוגי המטענים בפריסה ארצית.

מנופי יוני מפעילה צי משאיות מנוף בגדלים שונים. הובלות עם מנוף מבוצעות אך ורק על ידי מפעילי משאיות מנוף שהוכשרו והוסמכו לכך.

הובלות מנוף המבוצעות על ידי משאיות העומדות בכל דרישות התקינה והרישוי המחמירים ביותר.

צרו אתנו קשר להזמנת הובלות עם מנוף לכל מטרה. ניתן לקבל שירות הובלת מנוף גם בקריאה מידית במקרים דחופים.

עסקים ומאמרים בנושא:

הובלות עם מנוף בסוגי שטח שונים

מנופי יוני ממוקמת במרכז אולם משאיות המנוף של החברה מבצעות הובלות עם מנוף לכל חלקי הארץ. מפעילי משאיות המנוף של החברה מיומנים בהנפה והטענה של כל סוגי המטענים בתוואי שטח שונים.

אנו מבצעים הובלות מנוף באזורים של בנייה חדשה בהם מדובר על אזור שכולו אתר בנייה.

בנוסף נהגי משאיות המנוף של יוני מנופים, מנוסים ומיומנים בהובלות עם מנוף בשטחים עירוניים צפופים, כגון ביצוע הובלות מנוף לאתר בנייה של התחדשות עירונית המוקם על פי תמ"א 38 וממוקם ברחוב צר בין מבני מגורים קיימים.

משאיות המנוף שלנו פועלות גם באזורי תעשייה כאשר יש צורך בהובלות עם מנוף של יחידות מיזוג מרכזיות או מפרטים עשויים זכוכית אותם יש להעביר בעזרת משאיות מנוף ייעודיות.

הובלות מנוף של מטענים בלי מאפיינים שונים

ככלל, הסיבה שבגינה תתבצע הובלת מנוף הנה מיקומו של המטען טרם ההובלה, מאפייני המטען ומאפייני אתרי היעד השונים אליהם מיועדת הובלת מנוף.

אתר המוצא לעתים יש להשתמש במנוף על מנת להעמיס את המטען ובמקרים מסוימים באתר היצור או השילוח של הובלות מנוף מצוי כלי או מתקן להעמסה של המטען.

מאפייני המטען יקבעו את גודלה של משאית המנוף והאם יש לציידה באמצעים ייעודיים, כגון מנוף סל אדם או מנוף ונטוזה להנפת זכוכית. ניתן לבצע בעזרת אותה משאית המבצעת את הובלות המנוף גם את עבודות המנוף הייחודיות.

מאפייני אתר היעד של המטען יכתיב את גודל משאית המנוף שנתאים לביצוע הובלות מנוף ספציפיות.

כאשר יש צורך בטווח או גובה רב נשלח לביצוע המשימה משאית מנוף בעלת מנוף זרוע ארוכה שתעמוד הן בעומס המטען והן בטווח שעליו להיות מוצב.

אם מדובר באתר שבו יש להציב שלט חוצות או להתקין דלת זכוכית למשל, נצייד את משאית המנוף במנוף ונטוזה לביצוע ההתקנה.

מאמרים בנושא:

קצין בטיחות בתעבורה
מאמרים

קצין בטיחות בתעבורה

תהליכי התפתחות מואצים וקצין בטיחות בתעבורה בישראל של ימינו לצד תהליכי ההתפתחות המואצים בכל תחומי החיים, הלכו והתרחבו צורכי שינוע סחורות, בעלי חיים ואנשים בין

לחצו כאן לקריאה »
מאמרים

הובלת חומרים מסוכנים

מה הם חומרים מסוכנים? מה הם תחומי האחריות של הנוגעים בדבר? משגרים (יצרנים, יבואנים, מפיצים) אחראיים על: מעמיסים אחראיים על: נהגים ומובילים אחראיים על: מעסיקים

לחצו כאן לקריאה »
מאמרים

הובלה בקירור

הובלה בקירור שירותי הובלת מוצרים בקירור מאפשר לבעלי עסקים רבים וגם לאנשים פרטיים לשנע מוצרי מזון ברמת הטמפרטורה המתאימה לסוג המזון, בין אם מדובר על

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר