ניהול ציי רכב בחברות וארגונים

ניהול ציי רכב בחברות וארגונים – מיומנות מקצועית, תפקיד אחראי וחשוב.

קצין בטיחות בתעבורה המופקד על ניהול צי רכב בחברות וארגונים נדרש לתפעול, מעקב, ניהול ובקרה של צי הרכב של העסק.

למנהלי ציי הרכב יש תפקיד חשוב ועליהם לשלוט במגוון נושאים כמו ניהול תקציב, ביטוח, תקנות וחוקים בעולם הרכב והבטיחות, ניהול הוצאות הדלק וניהול מערך הטיפולים של כלי הרכב, פרטיים ומסחריים.

על מנהל צי הרכב לשלוט בתוכנת ניהול ציי רכב המאפשרת לו עבודה יעילה בסביבה ממוחשבת ומתקדמת.

ניהול צי רכב בצורה מקצועית תספק יעילות כלכלית לחברה ותתרום לחיסכון בהוצאות, לעבודה בהתאם לחוק ולתקנות התעבורה והבטיחות, לתפקוד ותפעול נכון של צי הרכבים ולשמירה על חיי הנהגים והנוסעים עמם.

ניהול ציי רכב

מיומנות ומקצועית של קצין בטיחות בתעבורה

העסקת קצין בטיחות בתעבורה נעשית בהתאם למספר כלי הרכב בחברה, ישנם חברות אשר מכשירות עובד מטעמם כמנהל צי הרכב ואחרות פונות לחברות המספקות שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ במשרה חלקית או מלאה לפי הצורך.

חשוב להעסיק מנהל צי רכב מקצועי ומיומן מאחר ותפקוד מקצועי מספק מענה ראוי לבטיחות העובדים ולתפעול הרכבים ותורם לחיסכון משמעותי בעלויות החברה.

מנהל צי רכב מקצועי מנהל מו"מ עם חברות ליסינג (במידת הצורך), אחראי על נושא ביטוחי הרכב וכן מנהל מו"מ עם חברות הביטוח על מנת להשיג ביטוח רכב רחב במחיר משתלם, מטפל במסירת והחזרת רכבים לעובדים, מטפל בנושא אחזקת רכבי החברה, כותב נהלים, מתמודד עם הספקים השונים ומטפל בשירותים מגוונים לצי הרכב של החברה כמו שירותי חניה, דלקנים, שטיפה ועוד.

קצין בטיחות בתעבורה – תפקיד אחראי וחשוב

ניהול צי רכב בחברה הוא תפקיד אחראי וחשוב הכולל היבטים בתחומי בטיחות בהתאם לתקנות התעבורה בישראל, תפעול ובקרה בנושאי ביטוח, נהיגה, רישיונות והתנהגות כביש, ניהול תחזוקת רכבי החברה ובהתאם לסוג העסק ניהול משימות וסידור עבודה לנהגים.

על מנת להתמודד עם ריבוי המשימות נהוג לרכוש תוכנת ניהול ציי רכב או לפנות לחברה לשירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ המספקת מענה מקצועי, בהתאם לחוק ולתקנות.

התוכנה חשובה לניהול צי הרכב ומאפשרת להפיק דוחות מעקב וסטטיסטיקות המאפשרות לקבל החלטות בחברה ומאפשרת לעקוב אחרי טיפולי הרכב, הוצאות הדלק ולרכז את עלויות התפעול של רכבי החברה.

מאמרים בנושא:

מאמרים

הובלת חומרים מסוכנים

מה הם חומרים מסוכנים? מה הם תחומי האחריות של הנוגעים בדבר? משגרים (יצרנים, יבואנים, מפיצים) אחראיים על: מעמיסים אחראיים על: נהגים ומובילים אחראיים על: מעסיקים

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר