קניית רכבים לפירוק

קניית רכבים לפירוק כל מה שחשוב לדעת!

לפני שאתה ממהר להיפטר ולמכור את הגורטאה שלך ממולץ לעשות סקר שוק ואפילו לברר עם מכרים על חברה ה"קונה רכבים לפרוק" כדי לוודא שאכן תקבל תמורה הולמת בעבור הרכב הנמכר.

כל בעל רכב מתרגש ומתלהב בהתחלה מהרכב "החדש" שרכש עברו השנים הרכב נזקק לים של טיפולים.

אתה מבואס מודאג ומרגיש כי תפסיד המון כסף על הרכב שכבר עושה לך בעיות מכניות, נתקע בעליות לירושלים, אתה מוציא כספים לחינם על שירותי גרירה , בתחנת הדלק כבר "חתמת קבע" בגללו ועל טסט פעמיים בשנה כבר דיברנו? בקיצור האוטו לא משתלם לך כלכלית ורק עושה לך נזקים, רוב הזמן הוא בחניה גם ככה והעלות עדיף לנסוע במונית, אולי הגיע הזמן למכור את הרכב לפירוק ולהרוויח עליו כמה שקלים?

אך מה תעשה?

אתה מוטרד מהמחשבה כי אף אחד לא יקנה את הרכב במצב כזה ובצדק! בוא נודה בעובדה כי אם הרכב שלך לא משתלם כלכלית מבחינה תיקונים , צריכת דלק , טסט לשנה , בלאי גבוהה וכדומה, וחבל על הספייס שהוא תופס, האפשרות היחידה שלך כרגע היא למכור ואתו לפירוק / לברזל, למכירת רכב לברזל או לפירוק תוכל ליצור קשר עם מגרשי מכוניות והם ידאגו לפנות את הרכב עבורך, כמובן ללא תשלום על הפינוי ואף תקבל סכום כסף סמלי עבור הרכב שבד"כ מגיע למיחזור לברזל.

לא מאמין במגרשי חניה שקונים רכבים לפירוק? חושש ומפקפק באמינותם? אל תדאג שרות זה ניתן למצוא גם אצל חברות גרר שונות אשר נחשבות כאמינות ומוכנות לקנות ממך במיידי בלי הרבה היסוסים את הגורטאה שלך במחיר הוגן ובמזומן וכמובן בהתאם למצב וגיל הרכב הנוכחי.

לפני שאתה ממהר להיפטר ולמכור את הגורטאה שלך ממולץ לעשות סקר שוק ואפילו לברר עם מכרים על חברה ה"קונה רכבים לפרוק" כדי לוודא שאכן תקבל תמורה הולמת בעבור הרכב הנמכר.

שימו לב

כל רכב בכל מצב מתאים לקטגוריה קניית רכבים לפירוק, גם רכב שיישב שנתיים שלוש ואפילו 10 שנים בחצר או בחניה מתאים לקטגוריה וניתן לפנות לחברה או אדם אשר קונים רכבים לפירוק ולמכור אותו לברזל.

מאמרים בנושא:

מאמרים

מינוף והובלה

בנימין הובלות ומנופים מספקים שירותי הובלות מנוף במגוון תחומים אנחנו מתמחים בשירותי העתקת מפעלים, מנוף סל, שינוע מבנים ניידים, הנפהשל חומרי מחצבה וחומרי גינון, הובלת

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר