שירותי גרירה בפתח תקווה

גרר בן ממוקמת בפתח תקווה ומספקת שירותי גרירה בפתח תקווה והסביבה

גרר בן כל שירותי הגרירה החל משירותי גרירה לרכבים פרטיים, כלי עבודה (כגון: בובקטים, טרקטורים, מלגזות), משאיות ( עד 8 טון ) ואוטובוסים זעירים, ברשותנו מספר משאיות גרר המסוגלות לשאת בו זמנית עד 8 טון.

גרר בן שירותי גרר בפתח תקווה והסביבה – 052-339-0787

בגרר בן תקבל שירותי הגעה קצרים, טווחי מחירים נוחים מאוד ביחס לשוק, ושירות מקצועי כולל כל הציוד הנלווה הנדרש והביטוחים והאישורים הרלוונטיים.

בנוסף אנו מספקים שירות נוסף של קניית רכבים לפירוק, אנו קונים רכבים לפירוק כל רכב בכל מצב, נגיע עד אליך נאמוד את הרכב, ניתן לך הצעה במקום, לאחר הסכמתך תקבל את התשלום במזומן נעלה את הרכב לגרר וזהו אין לך שום הוצאה או שום כאב ראש מצדך.

התמחות, גרר בן מתמחים בחילות רכבים, אנו מגיעים לאזורים שבד"כ גרריסטים נמנעים מלהגיע, בזכות הכננת שלנו אנו מצליחים לחץ גם רכבים ממקומות בעיתיים במיוחד, בנוסף לזה אנו מקיימים קשרים עם חברת מנופים ובמקרה הצורך ( לדוגמא כאשר רכב התהפך ) אנו נדאג למשאית מנוף לבצע את החילוץ והכול תחת קורת גג אחת של גרר בן.

נשארת עם שאלות? פנה אלינו בטלפון 052-339-0787 ונשמח לעזור.

מאמרים בנושא:

הובלה בקירור

הובלה בקירור יכולה להתבצע החל מטנדר אשר מולבש עליו ארגז וכלה במשאיות גדולות אשר יכולות להוביל עשרות אלפי ק"ג של מזון, ויכולה להגיע עד למינוס

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר