שירותי משאית מנוף – להניף את משאות העתיד אל מעבר להווה

שירותי משאית מנוף – המעבר משקי מלט על הכתף להנפת קירות זכוכית.

ברחובות הערים הצרים, ברחובות הרחבים של השכונות החדשות, באתרי בנייה, בין מבני המשק, בין מבני התעשייה ובאזורי מסחר ניתן מדי פעם להבחין בזרוע משאית מנוף הנישאת ומזדקרת אל על.

שירותי מנוף מתקדמים. מאפשרים היום להגיע לכל אתר ואתר עם משאית מנוף ובהתאם למשקלו ונפח המטען אותו אנו מבקשים להעלות או להוריד, תעמיד לרשותנו חברת שירותי מנוף את מנוף המשאית המתאים.

בעבר הרחוק היה מקובל שמטענים מכל הסוגים מועברים על גבי משאיות אשר הוטענו ונפרקו אפילו באופן ידני.

לפני 50 שנה עדיין היה נפוץ מאוד בישראל המחזה אשר בו ראינו סבלים פורקים או מעמיסים משאיות עם נגררים, בעשרות טונות של שקי קמח, שקי מלט, שקי זרעים, שקי דשן לחקלאות וכמובן גם חומרי גלם אחרים.

כיום גם למאפיות התעשייתיות וגם לכל צורכי הבנייה באתרים הגדולים ישנם פתרונות הובלה ואחסון שאינם דורשים מגע יד אדם.

דרכי ההובלה והשינוע השתכללו משמעותית כאמור, וכיום התפתחו שירותי מנוף למגוון מטרות רב ביותר.

ניתן לראות, שבהרבה מקרים נעשה שימוש במשאית מנוף על מנת ליעל ולאפשר להציב חומר גלם, או חלקי מבנה, מתקנים ומכונות מוכנים, בסביבה מרוחקת וגבוהה או נמוכה מאוד יחסית, למיקומה של משאית המנוף וזאת ללא צורך בבזבוז זמן יקר ערך של העברה ידנית של המטען על ידי סבלים או מלגזות.

משאית מנוף המופעלת על ידי מנופי מוסמך מסוגל להעניק שירותי מנוף דומים לאלו הניתנים על ידי מנוף קבע המוצב באתר בנייה או בכל אתר אחר.

שירותי משאית מנוף – התאמת משאית מנוף למשימה

לאור ההתפתחות שחלה בתחום שירותי מנוף ניתן להבחין כיום במשאיות בעלות כושר נשיאה רב ביותר אשר הנן משאיות מנוף.

משאיות אלה מסוגלות להניף, להעמיס ולפרוק, ולשאת למרחק ולגובה, מכולות שלמות של 12 מטר, משטחי בלוקים, משטחי דשא מוכנים לשתילה, חבילות חציר וקש עצומות ממדים.

שקי ענק, בלות, עמוסות חול, חצץ, או זרעים ודשן ולעתים מזגני ענק תעשייתיים, מונפים אל על על ידי משאית מנוף שיכולה להגיע כמעט לכל מקום ללא צורך בהזמנה של שירותי מנוף נוספים.

כיום ניתן לקבל שירותי מנוף גם ללא הצורך בהובלה.

במקרים רבים כאשר מדובר למשל באתר בנייה המצוי בסביבה כפרית, ומדובר בבית יחיד, הרי שבשלבים מסוימים של הבנייה ניתן ליעל את העבודה באופן משמעותי ולזרזה על ידי שימוש בשירותי מנוף המסופקים על ידי משאית מנוף שמסוגלת להגיע למספר שעות קטן ובעזרתה ניתן לדוגמה להציב את בלות החול (שקי ענק) ומשטחי הקרמיקה לצורכי ריצוף הקומות הגבוהות.

משאית מנוף מאפשרת להעמיס את משטחי הרעפים על הגג כמקשה אחת וחוסכים זמן יקר ומאפשרים לגגנים לזרז את סיום עבודתם.

השימוש במשאית מנוף מאפשר לבצע אין ספור פעולות תחזוקה ותיקונים שבעבר לא היה ניתן לבצען. כאשר נאזרים בשירותי מנוף ניתן למשל להחליף מזגנים תעשייתיים מגגות של מבני ציבור.

מזגני ענק אלה בעבר לא היו ניתנים לנשיאה והתקנה ולמעשה מרגע שניתן להעמיס אותם על משאית מנוף, ניתן להעביר מזגנים אלה לתיקון או להחליפם בחדשים ללא כל קושי.

שירותי מנוף – משאית מנוף אמצעי בתהליך יישום הבנייה הירוקה

תחום נוסף שבו בולט השימוש בשירותי מנוף, הוא תחום העברת החיפוי החיצוני של מבנים.

מבנים רבים בבנייה רוויה וכיום גם בבנייה צמודת קרקע נבנים בטכנולוגיות בנייה מתקדמות העושות שימוש באלמנטים הנובעים מתקני בנייה "ירוקים". אחד מסוגי החיפוי הנפוצים הנם משטחים עשויים זכוכית שלעתים אפילו מהווה פנל סולרי להפקת אנרגיה חשמלית או חימום.

חברה המעניקה שירותי מנוף כוללים מסוגלת כיום באופן עצמאי להעמיד לרשותכם משאית מנוף בגודל המתאים למרחק ומשקל הפנלים שעליכם להעביר.

משאית מנוף ייעודית מסוגלת לאסוף אתה הפנלים ממקום היצור להעבירם לאתר היעד ובעזרת מתקן ונטוזה להניפם ולאפשר את חיבורם והתקנתם גם בגובה רב מאוד.

שירותי מנוף כאמצעי חיסכון במשאבי זמן וכוח

לסיכום נציין, שכאשר אתם עומדים בפני ביצוע פעולה הכרוכה בהרמת מטען כל שהו לגובה או בפינויו והחלפתו באחר.

בין אם מדובר בחומר גלם או מוצר מוגמר שלא ניתן לשאת אותו באופן ידני. פנו לחברה המתמחה במתן שירותי מנוף מתקדמים.

ניתן להתאים היום משאית מנוף לכל משימה. החל במשאית מנוף סל קלה, לצורך ביצוע עבודות תחזוקה בתאורה עירונית למשל, ועד למשאית מנוף אשר מסוגלת להרים משא לגובה 90 מטר ויותר.

מאמרים בנושא:

הובלה בקירור

הובלה בקירור יכולה להתבצע החל מטנדר אשר מולבש עליו ארגז וכלה במשאיות גדולות אשר יכולות להוביל עשרות אלפי ק"ג של מזון, ויכולה להגיע עד למינוס

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר