קונה רכבים לפירוק, קונה רכבים לנסיעה

בין השירותים אותם החברה מספקת, גרר בן קונה רכבים לפירוק ולנסיעה קניית הרכבים במזומן! להזמנת שירות ולקבלת הצעת מחיר עבור הרכב שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון 052-339-0787, ואנחנו בדרך אליכם.

גרר בן הינה חברה לשירותי גרירה חילוץ ושינוע בעל ותק של מעל 15 שנה בתחום.

החברה מבצעת מגוון רחב של עבודות חילוץ ושינוע של מגוון כל רכב כגון מלגזות, משאיות, טרקטורים, אופנועים, רכבים מסחריים גדולים, רכבים פרטיים ועוד.

בין השירותים אותם החברה מספקת, גרר בן קונה רכבים לפירוק, וגם קונה רכבים לנסיעה. להזמנת שירות ולקבלת הצעת מחיר עבור הרכב שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון 052-339-0787, ואנחנו בדרך אליכם.

קונה רכבים

ההבדל בין קונה רכבים לפירוק לבין קונה רכבים לנסיעה

יש להבחין בין קונה רכבים לפירוק, לבין קונה רכבים לנסיעה. חשוב לציין שלא כל מי שקונה רכבים לנסיעה קונה גם רכבים לפירוק, ולהפך.

קונה רכבים לפירוק הינו גוף הקונה רכבים במצב מכני לא אופטימלי, ואשר אינו מאפשר לרכב לתפקד כראוי. בדרך כלל הרכב לא מסוגל ליסוע.

לעיתים יש תקנה לתיקון הרכב, אך העלויות גבוהות ולא כדאיות בהתאם לותק, שנת ייצור, ומצב הרכב, ולעיתים הרכב הינו חסר תקנה, וכל מה שנשאר זה לשלוח אותו לפירוק.

לעומת זאת, קונה רכבים לנסיעה הינו גוף הקונה רכבים במצב מכני טוב, ואשר מאפשר לרכב לתפקד כראוי. בדרך כלל הרכב מסוגל ליסוע.

הסיבות העיקריות של בעלי רכבים המעוניינים להיפטר מרכב שמתפקד, הן שדרוג במקום העבודה המאפשר להם לקבל רכב מהעבודה, ועל כן אין להם צורך ברכב הנוכחי שלהם, או מפאת ותק הרכב.

אומנם הרכב נוסע, אך הוא ישן וצפוי להתקלקל, או שהוא כבר מקולקל במידת מה, אך עדיין מתפקד ובמצה ראוי לנסיעה. השיקול המרכזי העומד מאחורי מכירת רכב כזה, זה ההוצאות הכבדות העתידיות הצפויות.

היתרון הגדול הטמון בחברה אחת שעושה את שניהם (קונה רכבים לפירוק, וגם קונה רכבים לנסיעה), הוא שאין צורך להתנהל מול שתי חברות שונות, וגם ניתן לרכז מספר עסקאות לעסקה אחת גדולה, שיתרונה הגדול הוא להביא לחיסכון משמעותי, ורווח גדול לעסקה גדולה מול חברה אחת.

לפרטים אודותינו ולקבלת הצעת מכיר עבור הרכב שלכם, ניתן להתקשר אלינו בטלפון 052-3390787, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים בנושא:

קצין בטיחות בתעבורה
מאמרים

קצין בטיחות בתעבורה

תהליכי התפתחות מואצים וקצין בטיחות בתעבורה בישראל של ימינו לצד תהליכי ההתפתחות המואצים בכל תחומי החיים, הלכו והתרחבו צורכי שינוע סחורות, בעלי חיים ואנשים בין

לחצו כאן לקריאה »
מאמרים

מינוף והובלה

בנימין הובלות ומנופים מספקים שירותי הובלות מנוף במגוון תחומים אנחנו מתמחים בשירותי העתקת מפעלים, מנוף סל, שינוע מבנים ניידים, הנפהשל חומרי מחצבה וחומרי גינון, הובלת

לחצו כאן לקריאה »

איך עולים למנוף?

לפניכם מספר שלבים חשובים והנחיות איך עולים למנוף עגורן כלל ראוי לזכור כי איך עולים למנוף תלוי מאוד גם בסוג מנוף העגורן וכן האמצעים הייעודיים

לחצו כאן לקריאה »

עסקים באתר